Milan Vít

Jsem "exot". Myslím jinak, konám jinak a také jinak píši! Věřím, že nejsem jediný, že jsme aspoň dva, doufám, že existuje "můj ideální" čtenář. Čtenář, který si sedne s kávou k počítači, najde si "mě" a čte... zapomene na čas, kafe mu stydne a bábovka osychá. Když dočte, zdolá kávu na 3 loky a jde konečně něco pořádného dělat!

 

A kdo jsem já? Zcela jistě:

 

Muž spíš starý - nežli mlád, spíše chorý - nežli zdráv! Spíš jsem těžší - nežli lehčí, spíše píši - nežli řečním! Spíš jsem zvíře - nežli kráska, všechno sním a ještě mlaskám! Chci být vtipný a ne smutný - předsevzetí: nebýt trapný! Dnes jsem tu a ... zítra? Kdo ví?
  • Počet článků 219
  • Celková karma 14,01
  • Průměrná čtenost 404x

Milan Vít

155| Dnes už historie: vánoční, covidová i bankovní

Jsem jiný, píši jinak - souhlas. Nezajímá mě sport ani politika - dobrá. Povídky ke kafi - proč ne? Ale co vím jistě - neumím veršovat, nejsem básník.Tak proč má moje básnička: "Nejen pro ženy..." každý rok další stovku otevření?

1.7.2021 v 5:05 | Karma: 11,76 | Přečteno: 206x | Diskuse| Poezie a próza

Milan Vít

113| Vodka "z hranice"

Naivní veršování o 'Tatrovce' mělo slušný ohlas. Proč, netuším - možná pěkné fotky? Přidám tedy podobnou říkanku ... varující před pančovaným alkoholem. Pro jistotu dodám, že příběh je vymyšlený, holky ještě vidí a makají dál...

25.1.2017 v 6:00 | Karma: 12,86 | Přečteno: 340x | Diskuse| Poezie a próza

Milan Vít

110| Tatra (lze i Praga :-) )

Každý zná dětskou odrhovačku o Tatrovce na přechodu, jež nemá smilování s důchodci. A jak je to dál? Zřejmě nijak - dvojverš a dost! V létě jsem si vymknul kotník a nemohl na túru. Dopolko jsem prospal, pak se už nudil a veršoval.

22.1.2017 v 6:00 | Karma: 15,98 | Přečteno: 630x | Diskuse| Poezie a próza

Milan Vít

52| Balada o lásce...

Zpráva třítečková? Proč 3 tečky? Co to znamená? Nic, bohužel 3 tečky ... znamenají konec! Pak už není nic... čtvrtá tečka chybí!!

17.10.2016 v 13:27 | Karma: 19,06 | Přečteno: 338x | Diskuse| Poezie a próza

Milan Vít

35| Verše nejen o ženách...

V poezii jsem drzý vetřelec! Veršovat neumím - však činím tak rád. Profi básníci: můj text přeskočte, nedrásejte své nervy. Vy ostatní: buďte milosrdní. Téma odposlechnuto z ranních zpráv (znásilnění), zbytek autorova fantazie...

14.9.2016 v 2:03 | Karma: 18,94 | Přečteno: 1019x | Diskuse| Poezie a próza

Milan Vít

04| Poema o ženách

Za svými povídkami si stojím, ale v poezii jsem naprostý vetřelec! Jenže důležité je téma! Dnešní titulek na i - dnes: Desetina žen, dívek byla někdy znásilněna, nejčastěji ... DOMA! Partnerem, otcem, otčímem, bratrem? Strašné!!

14.8.2013 v 1:37 | Karma: 13,91 | Přečteno: 442x | Diskuse| Poezie a próza