8 / Za vším hledej ženu

(191) Tak jsem si to své psaní pěkně nalinkoval. Kašlu na čtenost, na lajky … budu si psát pro sebe mikropovídky. Což mně nebrání občas se mrknout na statistiky. Co se však nestalo, respektive stalo!  

Včera, pozdě večer (napůl již spící) prolítnu ze zvyku statistiku a … v ten moment jsem vzhůru! Dnešní mikroblog 15 hodin po publikaci (a pomalu končící na 60 rozkliknutí), najednou zaznamenává nárust 23 vstupů! To není běžné, asi porucha počítadla – nic, jdu spát.

Ráno posnídám a než hodím oko do Pekingu, přihlašuji se na admin, abych zjistil ... že počítadlo není stále ok. Proč? Přibylo dalších 80 přístupů. Že by morbidní ptačí titulek natolik inspiroval? Zvoní mobil, volá kámoš z Mostu, jmenuje se Petr … to vypadá, že se kámoším jen s nositeli tohoto jména, ale není to pravda, znám i jednoho Pavla. Hned mu sděluji domnělou poruchu počítače…

„Hele Petře, mám to hlásit nebo tomu nechat volný spád či spíš pád?“

„Nikam nevolej, ty vážně nevíš, oč tu běží?“

„Já ne, ty snad jo? Jak bys moh, dyť nejsi bloger,“ nerozumím už ničemu.

„To nejsem, ale máme společnou známou. Najdi si její facebook a pochopíš. Pak zavolej, čau!“

S fb nejsem právě kamarád, chvíli mi trvá, než najdu stránky paní Š.M., nové a zdá se, že i úspěšné spisovatelky. Právě jí vyšla knížka, většina příspěvků jsou gratulky … když tu mi padne zrak na tyto řádky: ... „Vážení, kdo jste ještě dneska nespáchali dobrý skutek, máte teď jedinečnou šanci tak učinit. Mrkněte na blog mého známého, neznámého blogera – ať furt nebrečí, že má malou karmu…“

Mě picne! Musím uznat, že Š.M. má své příznivce skvěle vycepované (nebo ji jen mají prostě rádi) – takže, koukám, počet vstupů se už zdvojnásobil! Co teď? Lavinu nezastavíš, volám Šárce, nemá moc času, jede do Prahy  (první rozhovor do rozhlasu). Poděkuju a slíbím si pustit ve 14 hodin radio. Vstupů je už přes 400 – připomíná mi to pohádku ‚Hrnečku vař‘. Takže děkuji i vám, milé členky a členové Šárčinina fanklubu, kteří jste se nechali zlákat na charitativní akci. Tak pouze doufám, že vám mé mikroblogy o kapku zlepšily náladu. A když se zadaří, třeba se sejdeme 17.2. v Liberci na křtu ‚Skleněného pekla'.

Co dodat na závěr? Nic, vše již bylo řečeno … nebo ještě 1x: děkuji, dobrej pocit!

 

Nominujte autora do ankety Bloger roku

Autor: Milan Vít | neděle 6.2.2022 7:00 | karma článku: 5,77 | přečteno: 96x
  • Další články autora

Milan Vít

37 / Dopis 16 leté dceři

Proč jí vzkaz z konce blogu nepředám osobně, tedy ústně, v úterý na slavnostním obědě. Důvody jsou dva: za prvé mi to přijde o fous slavnostnější a třeba někomu pomůžu vyjádřit i jeho pocity.

29.1.2024 v 6:30 | Karma: 14,01 | Přečteno: 354x | Diskuse| Poezie a próza

Milan Vít

35 / 100 let

Důležité termíny dnešního příběhu: bankomat, výročí, strategie, etika, etiketa, drtivá porážka ... u zubaře.

21.3.2023 v 6:55 | Karma: 9,10 | Přečteno: 197x | Diskuse| Poezie a próza

Milan Vít

34 / Už jsem i já prozřel...

... už i já pochopil, že to sprosté slovo, ta proradná "inflace", dorazila i do mé garsonky a usadila se mi v peněžence. Následující text vznikl jako mailík poslaný kamarádce k pobavení u ranní kávy. Uvidíme, třeba pobaví i vás.

20.3.2023 v 6:30 | Karma: 19,10 | Přečteno: 628x | Diskuse| Poezie a próza

Milan Vít

33 / Jak se nás moc nesešlo

Rád splknu u piva se „starými kámoši“ ... jsem ochotnej věnovat přípravě srazu čas, pár peněz, najít termín a místo, byť nikdy nevyhovím všem. Ale není to žádnej vědeckej úkol hodnej dizertační práce, na malej bločeg to snad dá.

24.10.2022 v 6:06 | Karma: 10,22 | Přečteno: 280x | Diskuse| Poezie a próza

Milan Vít

32 / Dvojím pohledem

1 příběh očima 2 postav. Málokdy se shodnou, takže ve výsledku tu jsou příběhy dva. Mým maximem byl pohled 6 ex-spolužáků na třídní sraz. Dnešní téma je obyčejné: začíná víkend nezletilé dcery trávený u otce.

18.10.2022 v 7:20 | Karma: 9,67 | Přečteno: 323x | Diskuse| Poezie a próza
  • Nejčtenější

Atentát na Fica. Slovenského premiéra postřelili

15. května 2024  14:56,  aktualizováno  17:56

Slovenského premiéra Roberta Fica ve středu postřelili. K incidentu došlo v obci Handlová před...

Pozdrav z lůžka. Expert Antoš posílá po srážce s autem palec nahoru

13. května 2024  18:48,  aktualizováno  14.5 22:25

Hokejový expert České televize Milan Antoš, kterého v neděli na cestě z O2 areny srazilo auto, se...

Novotný je na vyhazov z ODS. Výroky o Slováčkové překročil hranici, řekl Benda

12. května 2024  12:11

Starosta Řeporyjí Pavel Novotný překročil hranice, které by se překračovat neměly, kritizoval v...

Důchod daleko, ale práci nedostanou. Nezaměstnaných šedesátníků přibývá

11. května 2024

Premium Lidé kolem šedesátky při hledání zaměstnání narážejí na zeď. Zaměstnavatelé o ně nestojí, preferují...

Britská učitelka spala s žáky, s jedním otěhotněla. U soudu přiznala „chyby“

14. května 2024  20:57

O chybách a zničeném snu nyní u soudu v Manchesteru vypráví britská učitelka, kterou policie viní...

Fica operují. Robo, pojď sem, řekl mu útočník. Syn nechápe, proč to otec udělal

15. května 2024  19:25,  aktualizováno  19:44

Přímý přenos Útočník na slovenského premiéra Roberta Fica si k sobě politika nejdřív zavolal, než pětkrát...

Atentát z davu je noční můra ochranky, líčí experti. Bývalý šéf mluví o chybách

15. května 2024  18:45,  aktualizováno  19:34

Střelbě na slovenského premiéra Roberta Fica nešlo zabránit. Odehrála se podle stejného scénáře...

Útok na Fica odsoudili Pavel, Biden či von der Leyenová. Bůh mu žehnej, popřál Orbán

15. května 2024  15:33,  aktualizováno  19:31

Prezident Petr Pavel odsoudil útok na slovenského premiéra Roberta Fica. Předsedkyně Evropské...

Básník, sekuriťák, sympatizant opozice. Kdo je podezřelý z útoku na Fica

15. května 2024  17:45,  aktualizováno  19:05

Navrhl jsem smrti, abychom si potykali, a ona... se rozplakala. Tak začíná jedna z básní 71letého...

ING-FOREST s.r.o.
Taxátor

ING-FOREST s.r.o.
Praha, Jihočeský kraj, Jihomoravský kraj, Karlovarský kraj, Královéhradecký kraj, Liberecký kraj, Moravskoslezský kraj, Olomoucký kraj, Pardubický kraj, Plzeňský kraj, Středočeský kraj, Ústecký kraj, Kraj Vysočina, Zlínský kraj
nabízený plat: 65 000 - 75 000 Kč

  • Počet článků 219
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 404x
Jsem "exot". Myslím jinak, konám jinak a také jinak píši! Věřím, že nejsem jediný, že jsme aspoň dva, doufám, že existuje "můj ideální" čtenář. Čtenář, který si sedne s kávou k počítači, najde si "mě" a čte... zapomene na čas, kafe mu stydne a bábovka osychá. Když dočte, zdolá kávu na 3 loky a jde konečně něco pořádného dělat!

 

A kdo jsem já? Zcela jistě:

 

Muž spíš starý - nežli mlád, spíše chorý - nežli zdráv! Spíš jsem těžší - nežli lehčí, spíše píši - nežli řečním! Spíš jsem zvíře - nežli kráska, všechno sním a ještě mlaskám! Chci být vtipný a ne smutný - předsevzetí: nebýt trapný! Dnes jsem tu a ... zítra? Kdo ví?