Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Milé moje čtení....

Nevím jak autor vše stíhá vymyslet, vzpomínky na budoucnost? Každopádně se to opravdu hezky čte....a když si představím toho "nesmělého" Michala, nemá to chybu....těším se na zítra....R^

0 0
možnosti
Foto

M27i82l24a61n 97V83í26t

15. 1. 2017 14:57

Něco autor nevymýšlí, něco opisuje ... od života! Zítra to bude ještě dobré, ale obávám se 5. dílu. Jinak děkuji. :-) mv

0 0
možnosti
OF

Celkem dobře se to čte.;-)

0 0
možnosti
Foto

M26i15l67a83n 10V96í38t

15. 1. 2017 14:57

Děkuji :-) mv

0 0
možnosti
  • Počet článků 219
  • Celková karma 14,01
  • Průměrná čtenost 404x
Jsem "exot". Myslím jinak, konám jinak a také jinak píši! Věřím, že nejsem jediný, že jsme aspoň dva, doufám, že existuje "můj ideální" čtenář. Čtenář, který si sedne s kávou k počítači, najde si "mě" a čte... zapomene na čas, kafe mu stydne a bábovka osychá. Když dočte, zdolá kávu na 3 loky a jde konečně něco pořádného dělat!

 

A kdo jsem já? Zcela jistě:

 

Muž spíš starý - nežli mlád, spíše chorý - nežli zdráv! Spíš jsem těžší - nežli lehčí, spíše píši - nežli řečním! Spíš jsem zvíře - nežli kráska, všechno sním a ještě mlaskám! Chci být vtipný a ne smutný - předsevzetí: nebýt trapný! Dnes jsem tu a ... zítra? Kdo ví?