Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
SN

:-)........Moc pěkné ! Tady se pořád traduje, že je tam bída, svrab a neštovice. KDyž jsem viděl na netu ty průvody lidí, po smrti Fidela, neskutečné, tak to zřejmě nebyl asi tak velký despota !!!R^R^R^

0 1
možnosti
Foto

M52i60l49a17n 86V16í70t

24. 2. 2017 21:46

Zdravím. Ono se řekne bída. Vše je relativní - pro nás bída, pro ně komfort. Těžko se srovnává, ale co třeba pro Volyňského Čecha u nás luxus, je pro "zápaďáky" průměr. Dominikána, Haiti výrazně bídnější. Oni si Kubánci taky poreptají, ale doma a potichu. Ti nespokojení, co něco uměli a ti, co si troufli - už dávno zdrhli do USA. Nevím, jestli byl Castro despota, ale pro mnoho lidí je a bude i nadále hrdina. Pěkný den! mv :-)

1 0
možnosti
Foto

Kuba....

Pěkně předvedená....Varadero ....pro náhderný relax vždy připraveno R^R^

1 0
možnosti
Foto

M24i51l31a50n 18V90í62t

24. 2. 2017 21:47

Takže jedeme? Je právě turistická sezona! Hezký den! mv :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 219
  • Celková karma 14,01
  • Průměrná čtenost 404x
Jsem "exot". Myslím jinak, konám jinak a také jinak píši! Věřím, že nejsem jediný, že jsme aspoň dva, doufám, že existuje "můj ideální" čtenář. Čtenář, který si sedne s kávou k počítači, najde si "mě" a čte... zapomene na čas, kafe mu stydne a bábovka osychá. Když dočte, zdolá kávu na 3 loky a jde konečně něco pořádného dělat!

 

A kdo jsem já? Zcela jistě:

 

Muž spíš starý - nežli mlád, spíše chorý - nežli zdráv! Spíš jsem těžší - nežli lehčí, spíše píši - nežli řečním! Spíš jsem zvíře - nežli kráska, všechno sním a ještě mlaskám! Chci být vtipný a ne smutný - předsevzetí: nebýt trapný! Dnes jsem tu a ... zítra? Kdo ví?