Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Organizovat srazy je hezká práce....někdo to oddřít musí, jinak se nesejde ani noha. Všichni jsou rádi, ti co přišli, určitě, a ti co nedorazili, zase proflákali odpoledne a večer jinak. Srážet se je zdravé....Dělám to už mnoho let....a vždycky mám radsot, když to vyjde...R^R^ Milane...ať to vyjde...R^R^

0 0
možnosti
Foto

M49i53l19a67n 76V15í61t

9. 3. 2017 1:28

A dyť jo. Já to organizuju vlastně rád! Jak říká Zdeněk (v reálu Zbyněk) já mám fakt houbelec na práci a v době internetu to lze odkudkoliv. Príma den! mv :-)

0 0
možnosti
JH

Zdravím, jsem asi jediný, který ví o čem je řeč. Pořádám někdy srazy v hospodě s country hraním. Vím, že nikdy všichni nepřijdou. Zvolím vhodný den a testuji na několika lidech,kteří to táhnou (basa, nejlepší zpěvák, kytara a asi 4 účastníci). Když slíbí, zajistím rezervaci a odešlu pozvánky. Ze 65 odpoví tak 10-15. Po urgenci 20.Když přijde tak 40-45 lidí, je to dobrý,ale jsou to nervy. Největší pitomost je napsat termín a čekat.Že jich přijde málo, to by nevadilo, ale akce dopadne špatně a příště už nepřijde nikdo. A když dobře naplánujete, přijde epidemie -viz prosinec- a ....

0 0
možnosti
Foto

M71i92l93a78n 44V68í92t

11. 3. 2017 2:03

Halo, psal jsem odpověď předevčírem v noci na cizím pc, nějak se to nepovedlo. Tak jen krátce - máte to vychytaný! Já bych na country večer přišel, jenom nevím kam. Aby to nebylo moc z ruky! Pěkný den! mv :-)

0 0
možnosti
JS

Někdy stačí napsat přijďte kdo chcete a nechat to žít vlastním životem R^;-)

0 0
možnosti
Foto

M69i25l26a21n 89V30í56t

9. 3. 2017 1:25

Tak to dělám u ex ze ZDŠ - tam to funguje, tady... no, uvidíme večer. Hezký den! mv :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 219
  • Celková karma 14,01
  • Průměrná čtenost 404x
Jsem "exot". Myslím jinak, konám jinak a také jinak píši! Věřím, že nejsem jediný, že jsme aspoň dva, doufám, že existuje "můj ideální" čtenář. Čtenář, který si sedne s kávou k počítači, najde si "mě" a čte... zapomene na čas, kafe mu stydne a bábovka osychá. Když dočte, zdolá kávu na 3 loky a jde konečně něco pořádného dělat!

 

A kdo jsem já? Zcela jistě:

 

Muž spíš starý - nežli mlád, spíše chorý - nežli zdráv! Spíš jsem těžší - nežli lehčí, spíše píši - nežli řečním! Spíš jsem zvíře - nežli kráska, všechno sním a ještě mlaskám! Chci být vtipný a ne smutný - předsevzetí: nebýt trapný! Dnes jsem tu a ... zítra? Kdo ví?