Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Pane Michale, spisovateli...

Jsem z vašeho psaní nadšená. Pište, pište, pište...to umíte a baví vás to. A i my čtenáři se rádi pobavíme, děkuju moc za všechny....:-)R^

0 0
možnosti
Foto

M58i21l53a51n 32V80í26t

15. 3. 2017 22:44

Paní Ilso, paní nekritická Ilso Jste hodná, však bojujete s větrnými mlýny. I já jsem bojoval, snažil se přesvědčit sám sebe, že bez mých textů se sice svět nezboří, ale jistě bude ochuzen.. Nebude, fakt, že to jeden blogař vzdal, ho určitě nezničí. Že se však zničí, o tom není pochyb.

Jsem vyčerpán, psychicky i fyzicky (tedy i zdravotně), nemám náměty, i ty, co mně přijdou slušné, nemají valné hodnocení (sama to nezvládnete :-)) - což prohlubuje moji depresi. Čeká mě teď roční zubní martýrium, proto se odmlčím, chci si dopsat 2. díl Príma let - a nakonec, když budu mít potřebu s k něčemu vyjádřit, s čímsi vás seznámit - jistě své potřebě učiním za dost!

Děkuji vám za přízeň a věřím, že se v době méně či více vzdálené v této formě jistě ještě potkáme.

Mějte hezký den nejen zítra a pozítří a popo... mějte jej pokud možno hezký vždy. Zdravím a děkuji za přízeň.

Milan V. :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 219
  • Celková karma 14,01
  • Průměrná čtenost 404x
Jsem "exot". Myslím jinak, konám jinak a také jinak píši! Věřím, že nejsem jediný, že jsme aspoň dva, doufám, že existuje "můj ideální" čtenář. Čtenář, který si sedne s kávou k počítači, najde si "mě" a čte... zapomene na čas, kafe mu stydne a bábovka osychá. Když dočte, zdolá kávu na 3 loky a jde konečně něco pořádného dělat!

 

A kdo jsem já? Zcela jistě:

 

Muž spíš starý - nežli mlád, spíše chorý - nežli zdráv! Spíš jsem těžší - nežli lehčí, spíše píši - nežli řečním! Spíš jsem zvíře - nežli kráska, všechno sním a ještě mlaskám! Chci být vtipný a ne smutný - předsevzetí: nebýt trapný! Dnes jsem tu a ... zítra? Kdo ví?