Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

No. Tyhle krabice se mi ani za mák nelíbí. Ale to je věc vkusu, blog je povedený.:-)R^

0 0
možnosti
Foto

Tak nevím, mně to připadá docela užitečné. Zkuste do nějaké Fabie dávat dětské sedačky a do nich děti.

S vyšší sedačkou máte pořád kam dát nohy a auto se nenatahuje do délky. Krátký čumák usnadňuje výjezd do křižovatky - zkuste si s takovou Lagunou vyjet na křižovatce, kde jsou u kraje zaparkovaná auta. Než vidíte, už křižovatku blokujete.

1 0
možnosti
Foto

No jo, ale při čelním střetu mají tyhle koráby přece jen výhodu.

0 0
možnosti
Foto

Jestli se dobře orientuji v japonské automobilové produkci, tak vše, s výjímkou toho náklaďáku spadá do třídy tzv. kei car. Je to auto, které nesmí překročit určitý vnější rozměr a v Japonsku bývá vybaveno maloobjemovými motory (cca 600-700ccm). Pokud to splní, mají daňovou úlevu, která je asi významná, protože se jedná o v Japonsku velmi populární kategorii.

Na těch autech je vidět snahu o maximální využití malého dovoleného rozměru. Asi proto jsou si tak podobná, ať už jsou jakékoli značky.

Do SUV, alespoň v tom evropském nebo i světovém provedení, mají docela daleko.

Dík za blog, pro japonské vozy mám slabostR^.

1 0
možnosti
PK

No, spíše než SUV mi to připomíná MPV. Nehaňte Japan SUV, protože ty jsou velmi povedená, například Mazda CX5, skvělá volba...;-DR^

0 0
možnosti
Foto

M68i66l26a96n 26V17í64t

8. 9. 2021 17:14

Nehaním, jen jsem se netajil s názorem. Pravda je taková, že po vytvoření blogu mám k těm "krabičkám" přátelštější vztah a už je nebudu nazývat kredencí (i to byla samozřejmě nadsázka). V ČR se (asi před 10 lety) prodával model Suzuki Wagon R a také (až na logo) identický Opel. Jezdily k nám na servis, trhák to zrovna nebyl - v tu dobu prodejní žebříčky v našem rázovitém kraji okupoval Suzuki Swift, vyráběný v maďarském Komáromu, za cenu pod 200 tisíc.

0 0
možnosti
  • Počet článků 219
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 404x
Jsem "exot". Myslím jinak, konám jinak a také jinak píši! Věřím, že nejsem jediný, že jsme aspoň dva, doufám, že existuje "můj ideální" čtenář. Čtenář, který si sedne s kávou k počítači, najde si "mě" a čte... zapomene na čas, kafe mu stydne a bábovka osychá. Když dočte, zdolá kávu na 3 loky a jde konečně něco pořádného dělat!

 

A kdo jsem já? Zcela jistě:

 

Muž spíš starý - nežli mlád, spíše chorý - nežli zdráv! Spíš jsem těžší - nežli lehčí, spíše píši - nežli řečním! Spíš jsem zvíře - nežli kráska, všechno sním a ještě mlaskám! Chci být vtipný a ne smutný - předsevzetí: nebýt trapný! Dnes jsem tu a ... zítra? Kdo ví?