Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

I53v20a51n98a 82L48a50n93c21e

22. 6. 2022 12:17

Také restartuji, na počítače jsem "expert". Před třinácti lety, kdy Nik zemřel a počítač jsem si něčím zanesla, tak jsem volávala synovi do Čech a tenkrát jsem ho musela pozvat do svého počítače a on mi z Čech opravoval počítač tady v Americe. Jezdil myší v Čechách na mém počítači, a já jsem šla do práce a když jsem přišla z práce, tak jsem měla opět funkční počítač. Takto jsme dávali do pořádku můj počítač mnohokrát.

0 0
možnosti
Foto

M13i50l83a95n 52V19í27t

23. 6. 2022 3:26

Ano, takto taky (se synem) opravujeme pc - pouze obráceně: z JPN do ČR (pomocí TeamViewru).

0 0
možnosti
Foto

Na trable s počítačem (notebookem) používám jednoduchou strategii.

Restart;-D když nevím, co, restartuju, popřípadě vypnu a zapnu.

Ten pán, co se mnou bydlí a dělá ajťáka, trpí.:-)

1 0
možnosti
Foto

Trpí, ale sám nepomůže. Asi je to expert. ;-DR^

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS